18 November 2010

Lengkap kan diri dengan ilmu Emas!!

Salam semua..harap2 anda semua sihat.. :)

Posting kali ni, nak cerita sikit pasal seminar pelaburan emas kat Sunway baru2 ni..fuh..memang btol2 ramai yang datang.. Seminar Pelaburan Emas ni dibentangkan oleh En. Syukor bin Hashim..Die ni orang panggil sifu emas la kalau kat Malaysia ni. Die jugak merupakan Admin untuk website Jutawanemas.(www.jutawanemas.com). Kalau dulu satu sesi pun dah cukup, tapi sekarang sebab ramai sangat, terpakse buat 2 sesi.. Ape yang best nye, seminar ni FREE jer…!! Hehe..

Saya start datang seminar ni 2 bulan lepas..masuk yang ni, dah kali ketiga. Hehe..1st time datang, lambat sampai..akibat nye kene duduk kat luar jela..dengar suare je.haha..

 Kalau anda boleh cari saya..saya duduk kat tepi pintu..tak dapat masuk..haha

2nd time datang awal, dapat duduk dalam..alhamdulillah..mase ni baru betul2 dapat fokus ape sebenar nye pelaburan emas ni. Mase ni baru la tau labur emas ni bleh untung 25% – 35%.. setahun..wow..!! dan untung tu bertambah2 lagi kalau buat Pelaburan + Perniagaan Emas serentak..hehe.

Dapat jugak duduk dalam..tu pun dah kat belakang. tapi ok la drpd berdiri.hehe

Bersila atas lantai pun takpe..janji dapat ilmu emas..
bukan senang nak jumpe orang nak share..free plak tu..

 kalau anda perasan, boleh kate 80% yang datang semua pakcik2 & makcik2 je..datang sendiri pulak tu..takde yang ajak pun.. yang muda2 pulak masih kurang.. student lagi la takde..sayang nye


3rd time datang, baru dapat duduk depan sekali.hehe..kali ni datang dengan kawan sorang lagi..hehe. Yang best nye kali ni, die ade buat jualan buku limited edition pasal pelaburan emas..memang tak fkir panjang..keluar duit terus bayar..haha.. Dan satu lagi yang best, hari tu dapat jugak ambek gambar dengan En. Syukor.. siap dapat autograph kat buku die.haha..

hehe...best!!

Nasihat saya untuk kawan2 yang baru nak kenal2 dengan emas ni, banyakkan lah ilmu dulu. Yang penting, ilmu pasal EMAS! Orang cakap, “before you invest in your money, invest in your knowledge first!”  so tak kisah la..nak pergi seminar ke..nak bace buku ke..nak search kat internet ke..paling senang, tanye je orang..tanya saya pun boleh..janji tambah dulu ilmu pasal emas ni.. ni yang saya selalu pesan kat student2 yang saya kenal..sebab time2 jadi student ni memang takde duit sangat nak beli emas..so bace buku jela mampu..hehe.



Yang penting, jangan rase rugi untuk keluar duit beli buku..ilmu kat dalam tu yang lebih penting..untuk student2 yang tak berape nak ade duit sangat, korang boleh contact saya untuk pinjam buku2 ni.. nak potostet ke..nak scan ke..suke hati la. dialu-alu kan.. Jangan direbus dah la.haha..

Okeh, itu saje untuk kali ni. Kalau anda minat nak pergi seminar emas yang akan datang, atau minat nak dapatkan buku2 pasal emas (ebook pun ade), anda boleh terus hubungi saya.. call/sms aje.. 013-4567364  :)

No comments:

Post a Comment